קבלו 5 צעדים מבריקים של זכייניות אמריקאיות בתחום האוכל, שהובילו לעלייה במכירות ולחיזוק המותג.
מקדונלד'ס
ב – 2015 השיקה הרשת תפריט ארוחות בוקר 24/7. מהלך זה הגדיל את המכירות ב-5% והפך את הרשת לבחירה המובילה לארוחות בוקר מהירות.
סאבוויי
ב – 2008 חתמה הרשת חוזה עם ספורטאים מובילים כמו השחיין האולימפי מייקל פלפס. בכך מיצבה הרשת את עצמה כמותג בריא וספורטיבי שהוביל להגדלת הרווחים ב-20% תוך 3 שנים.
סטארבקס
ב – 2008, השיקה הרשת את תוכנית הנאמנות "Starbucks Rewards", שבעקבותיה, דיווחו הזכיינים על עלייה של 30% בביקורים חוזרים של לקוחות.
דומינו'ס פיצה
בשנים האחרונות הרשת משקיעה משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיית הזמנות דיגיטלית ומייצרת ממשקים ופלטפורמות חדשות להזמנת משלוחים ולתשלום עבורם, בדגש על חוויית משתמש נוחה. כיום, מעל 65% מההזמנות מגיעות דרך האפליקציות והאתרים, מה שהקטין את עלויות התפעול לעין שיעור.
סבן אילוון
ב – 2014 הוסיפה הרשת לתפריט ארוחות מלאות, בריאות וטריות, הודות לשיתוף פעולה שיצרה עם גורו הבריאות האמריקאי טוני הורטון. זכייני הרשת דיווחו על גידול של 25% במכירות מוצרי המזון.
קיבלתם השראה? שמחתי לעזור.
חפשו את הסקירה שלי על 5 פעולות מוצלחות של זכייניות אוכל בישראל.