5 פעולות מוצלחות של זכייניות ישראליות בתחום האוכל

מאמרים

במאמר קודם תיארתי כאן כמה צעדים מבריקים של רשתות מזכות בתחום האוכל בארצות הברית – המלכה הבלתי מעורערת של שיטת הזכיינות בעולם.

הפעם אתמקד ב'ראש היהודי שממציא לנו פטנטים'.

קבלו 5 צעדים של זכייניות ישראליות בתחום האוכל, שהובילו לחיזוק המותג ולעלייה במכירות.

 

ארומה

הרשת השיקה את תפריט "ארומה דיאט" עם מנות מופחתות קלוריות, וגם, הייתה הראשונה לפרסם את הערכים התזונתיים של כל מנה בתפריט, באתר ובאפליקציה. המהלכים משכו קהל חדש והגדיל את המכירות ב-15%! 

 

פיצה האט ישראל

הרשת יצרה שיתוף פעולה עם צה"ל לאספקת פיצות לחיילים. זה כמובן תמיד מחמם את הלב הישראלי. הזכיינים דיווחו על עלייה של 25% במכירות ועל חיזוק תדמית המותג!

[הערה – את הבעלים של הרשת בישראל, אודי שמאי, אירחתי בתכנית שלי 'הזכייניסטים מחברים עסקים לזכיינות' – מוזמנים להאזין לפודקאסט] 

 

קפה קפה

הרשת השיקה את "קפה קפה אקספרס" בתחנות דלק והנגישה קפה איכותי 'על הדרך', בדיוק כמו שישראלים אוהבים. הזכיינים נהנו מהגדלת נוכחות ברחבי הארץ ומגידול של 30% בהכנסות! 

 

רולדין

השיקה אפליקציה להזמנות ומועדון לקוחות איכותי עם הטבות מצוינות. הזכיינים חוו עלייה של 40% בהזמנות משלוחים וב-20% בביקורים חוזרים!

 

גרג קפה

הרשת הכניסה לתפריט מנות מהמטבח הים-תיכוני, כמו שקשוקה וסלט יווני. המהלך הגדיל את הפופולריות ואת המכירות ב-25%! 

 

בישראל, כמו בישראל 🇮🇱 עסקים משגשגים רק כשהם מחוברים עמוק לתרבות ולצרכים המקומיים. 

זה לא מפתיע. הצרכן הישראלי זקוק למכנים משותפים. אנחנו אוהבים את כל מה שדומה לנו ושמזוהה איתנו.

בעלי ובעלות רשתות מזון ועסקים בתחום האוכל? כדאי לקחת השראה מהצלחות אלה!

התייעצו עם צוות עורכי הדין שלנו

OUR SERVICES

תחומי פעילות

מה לקוחות אומרים עלינו

מה
לקוחות
אומרים
עלינו

רוצים לשמוע את המומחים?

תוכנית שבועית המאריינת את מיטב המוחות בתחום הזכיינות עם השאלות המשפטיות והעסקאות החשובות בהתקשרות בין רשת לבין זכיינים באולפן אתכם

רוצים להשאר מעודכנים?

להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו השאירו כתובת מייל: